Mio ja Pyry vihaavat toisiaan. Sen tietävät kaikki aina Kultapuiston lukiosta Hiekkasaareen asti. Kesä tuo kuitenkin yllättäen pojat yhteen, ja Pyry joutuu tahtomattaankin arvioimaan uudelleen inhoaako vihamiestään aivan niin paljon kuin on vuosikaudet vannonut.

maanantai 14. syyskuuta 2015

Anteeksi rakkaat ja ihanat lukijani!

Jos teitä on vielä edes olemassa :D En edes uskalla tarkastaa milloin viimeksi olen tätä päivittänyt, koska tiedän, että siitä on aivan tavattoman pitkä. En mä tiedä onko mulla oikein syitä tälle tauolle - muuta kuin ihan yksinkertaisesti elämä. Always on mulle aina ollut se harrastusprojekti mitä oon kirjoitellut omalla ajalla rentoutuakseni, mutta sitä omaa aikaa ei ihan hirveästi ole tässä viimeisempien muutamien vuosien aikana ollut. Ja ehkä mä tässä kaikessa kiireessä ja hektisyydessä hetkeksi unohdinkin Mion ja Pyryn kokonaan, enkä muistanut enää kuinka rakas tää tarina mulle on. Nyt kesällä sitten pitkästä aikaa istuin ihan tosissaan koneen ääreen lukemaan noi jo valmiiksi ilmestyneet osat, jotta saisin taas otteen noiden kahden maailmasta. Vaikka ensireaktio noista vuosia sitten ilmestyneistä osista oli halu facepalmata ja lujaa sekä vakavasti pohtia pitäiskö mun uusien osien kirjoittamisen sijaan keskittyä vanhojen uudelleenkirjoittamiseen, niin kuitenkin se tärkein osa mun luku-urakasta oli se, että löysin uudelleen sen rakkauden mun turhauttavan raivostuttaviin mussupalleroihini, Mioon ja Pyryyn.

Niin kuin mä oon sanonut niin joskus tää tarina tulee saamaan päätöksensä ja tällä vauhdilla näyttää siltä, että se taitaa tosiaan tapahtua vasta silloin, kun mä olen vanhainkodissa, enkä enää dementialtani muista edes mun hahmojeni nimiä, mutta valmiiksi tää tulee. Tällä hetkellä mulla on jälleen inspiraatiota kirjoittaa tätä ja yritän saada uuden osan aikaiseksi piakkoin, koska siinä ei oikeasti ole edes hirveästi enää kirjoitettavaa. Voi olla, ettei mulla ole edes enää lukijoita, mutta jos siellä vielä joku jaksaa kituuttaa tän ikuisuusprojektin matkassa niin kiitos, anteeksi ja olet mielettömän rakas <3

25 kommenttia:

  1. oot elossa!

    aattelin vaihteeks lukea vanhat osat ja olipa yllätys nähä päivitys täällä, huh et oo unohtanu meitä lukijoita. :D
    nyt vaan sormet sauhuamaan ettei inspis katoa ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on tietyt perusnettisivut jotka avaan tietokoneella ekana joka päivä. On facebook ja sähköposti ja joitain blogeja jne. Tää sivu on yksi niistä "perussivuista". Käyn päivittäin tsekkaamassa, josko ois tullu uutta osaa tai jotain viestiä tulevasta päivityksestä. En tarkota sanoa tyyliin "vittu täällä sitä on odoteltu kuin kuuta nousevaa, joka päivä käyn hengittämässä niskaan", pikemminkin tuo on jo muuttunut rutiiniksi ja on aina ilo huomata ihan näitä tilanteenpäivitysviestejäkin. Että tää ylipäätään käy sulla vielä joskus mielessä. Tarkoitus on lähinnä sanoa, että on täällä ainakin yksi seuraaja vielä roikkumassa mukana. Uskon että on muitakin.
    Ja toisaalta tahdon myös sanoa, että ei tässä kiirekään ole. Kirjottamisen pitää tuntua hyvältä. Joskus joutuu pinnistelemään sen kanssa enemmän, mutta jos oikeasti on "zero aikaa" ja "zero kiinnostusta" tarttua johonkin, niin väkisin sitä ei kannata vääntää.
    Tsemppiä kirjoittamiseen kun joskus taas ehdit paneutua siihen! :)

    VastaaPoista
  3. Mä myös käyn täällä joka päivä katsomassa, onko tullut uusi osa tai päivitys. Mä olen niin innoissani siitä, että tiedän, että tämä jatkuu yhä ja ehkäpä melko pian :) Löysin tämän blogin monia, monia vuosia sitten ja vaikka elämäntilanne ja aivan kaikki on muuttunut, en ole lakannut seuraamasta ja lukemasta tätä. Kirjoitan itsekin paljon ja olen saanut todella paljon innostusta sun teksteistä. Inspiraatiota paljon sinne, toivottavasti kuullaan susta lähiaikoina :)

    VastaaPoista
  4. Oiii ihanaa et oot täällä taas ♥ Sun ja poikien fani kiittää ja palvoo ♥♥♥

    VastaaPoista
  5. Käyn itsekin aina välillä katselemassa onko tullut mitään. Se ei ole olennaista, miten nopeasti jatkoa tulee, vaan pääasia on, että sitä tulee eikä tarina pääty kesken.

    VastaaPoista
  6. oih, ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa!! minäkin ilmoittaudun uskollisten lukijoiden joukkoon (ja meitä on varmasti enemmänkin esim. finin puolella, älä huoli, ei me sua unohdeta) ja tunnustan käyneeni täällä kuikuilemassa jatkoa tai tilannepäivitystä vähän turhankin usein :-Dd
    mutta siis, take your time oikeasti, kyllä hyvää jaksaa aina odottaa (vaikka välillä onkin ollut vähän vaikeuksia)! ihana kuitenkin kuulla että inspis on löytynyt taas, onkin ollut ikävä näitä poikia! <3
    kaunista syksyä! <3

    VastaaPoista
  7. Täällä edelleen odotellaan~ ei mitään kiirettä, laatua jaksaa kyllä odottaa. :) kiva kuulla, että olet hengissä~<3

    VastaaPoista
  8. Ihanaa! En malta odottaa :) <3

    VastaaPoista
  9. Always on mulle kanssa sellanen perussivu mikä pitää tsekata illalla uutisten lomassa, kun pääsee kotiin. Olen kärsivällinen, kohtahan tässä on kaksi vuotta mennyt päivittäistä kyyläystä ja odottamista:D Joululahjaksi jos saisi uuden osan ni olis ihan jepa. Mut ei kiirettä, ei se maailma siihenkään kaadu. Tsemppiä! Täällä jaksetaan vielä odotella ilman luovuttamista!

    VastaaPoista
  10. Herraisä.
    Ajattelin olevani jo aikuistunut yli kaikenlaisten teinislash- tarinoiden. Silti vapaapäivänäni hairahduin selailemaan internetin ihmeitä ja kas mitä löysinkään.
    Onneksi.
    Ja miten olinkaan väärässä.
    Kirjoitat uskomattoman kauniisti. Rakastuin täysin tähän kertomukseen. Tärkein pointtini tässä teinitunteiden pyörremyrskyn sekoittamassa viestissä kuitenkin on se, että älä vain jätä tätä kesken.
    Herranen aika.
    Tämä sijoittuu parhaimmistoon mitä olen ficcien ja novellien saralta lukenut. Ja lupaan, että olen aikanani lukenut _paljon_.
    Kiitos.

    VastaaPoista
  11. Voi luoja tää on ihana stoori! Älä vaan jätä tätä kesken! :D vaikka sulla on vähän kestänykkin näitten lukujen ja päivitysten kanssa, niin laatu on _aina_ ollut erinomaista. Ei sillä ettei haittais kuulla susta vähän useemmin koska se olis oikeestaan ihan sairaan siistiä :DD mutta en valita koska tää on ihana ja sun hahmot on ihania ja sä olet ihana kun et oo jättäny tätä ja kirjotat tän loppuun!! <3 kiitti sulle ja uutta osaa kehiin kiitos :D

    VastaaPoista
  12. Hyvä kuulla, ettet ole luopunut kirjoittamisesta. Näin joskus untakin tästä stoorista, eli hei sun on pakko laittaa uutta osaa tulemaan meille epätoivoisille lukijoille :D Tsemppiä!

    VastaaPoista
  13. Millon sitä jatkoa on tulossa?

    VastaaPoista
  14. Yhä täällä...
    Halusin tulla myös ilmaisemaan kannustukseni ja kertomaan, että uuden osan odottajia kyllä löytyy, oli tauko ihan miten pitkä tahansa ;)
    Itselle on oikein tuttu tunne tuo vuosien takaisille teksteille facepalmailu, mutta haluan sydämeni pohjasta sanoa että tämän tekstin kohdalla siihen ei ole mitään syytä! Vaikka itse et sitä näkisi, täällä yksi vuosien 2007-2015 välillä "aikuiseksi" kasvanut yksilö haluaa vakuuttaa, että tämä kyseinen teinislash oli kultaa silloin ja on edelleen.
    Joten paljon kirjoitusintoa ja tsemppejä sinne!
    Odotamme kärsivällisesti. ;)

    VastaaPoista
  15. täähän ei oo kai sit tuloskaa jatkoa?????

    VastaaPoista
  16. moldieee voisitko infota meitä vähän? :0

    VastaaPoista
  17. heii, take your time, mutta siis jatkoaaaa <333 tai ilmoittele ees itestäs, että missä vaiheessa oot menossa :)

    VastaaPoista
  18. Niin ei tosiaan haittaa, että luvuissa menee, eikä edes ole ihme kun kirjotat niin tarkasti ja oikeasti hyvin, mutta useammin infoilu tai edes kommentteihin vastailu olisi ihan sallittua!
    Ps. Ei pahal rakastan sun tekstejä <3

    VastaaPoista
  19. Alkaa usko loppua.... Jo todella monta vuotta tätäkin seuranneena...
    -Andy

    VastaaPoista
  20. Yli 2 vuotta jatkosta D: Pystyisitkö vähän infoilemaan miten jatkon kanssa menee? ♥

    VastaaPoista
  21. Infoa edes please! Tähänkö tää nyt loppu?

    VastaaPoista
  22. alan luopua jo toivosta ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisi loppua valitettavasti. Harmittaa, kun olen alusta saakka seurannut. Kävi varmaan niin, että kirjoittaja kasvoi aikuiseksi ja kyllästyi teini-slashiin. Ihan ymmärrettävää tietysti, mutta toivoisi että hän antaisi muistiinpanonsa vaikka jollekulle toiselle, joka sitten voisi saattaa tämän tyylikkäästi loppuun. Olisi edes kiva tietää, että saivatko Mio ja Pyry toisensa lopussa.

      Poista
  23. Heii, voisitko laittaa jotain päivitystä, että meinaatko jatkaa tätä vai et. Ettei täällä ihan turhaan roikuta. En haluais luopua toivosta, muttet anna siihen oikeen mahdollisuutta. Kun eihän sitä tiedä, jos oot vaikka kuollut tai loukkaantunut tai muuta yhtä kamalaa. Mutta kyllä mä aion täällä käydä kurkkimassa jatkon toivossa. Infoa pliis!

    VastaaPoista