Mio ja Pyry vihaavat toisiaan. Sen tietävät kaikki aina Kultapuiston lukiosta Hiekkasaareen asti. Kesä tuo kuitenkin yllättäen pojat yhteen, ja Pyry joutuu tahtomattaankin arvioimaan uudelleen inhoaako vihamiestään aivan niin paljon kuin on vuosikaudet vannonut.

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Tilannepäivitys


Edelleen on uusin osa työn alla ja pienoinen writer's block on päällä, täytyy myöntää. Tämä voi johtua ihan tämän hetkisestä työstänikin, johon kuuluu paljon kirjoittamista. Vapaa-ajalla kirjoittaminen ei sitten enää luistakaan niin hyvin. Oon pahoillani, ei oo itsestänikään kivaa venyttää näitä osien julkaisuja, mutta tällä hetkellä töitä on todella paljon ja freelancer kun yhä oon, niin ei hirveästi uskalla työtarjouksille sanoa ei.

Ja taidan sanoa tätä aina, mutta tämä osa on ollut ihan hirveän vaativa ja parin kohtauksen kanssa olen tuskastellut pitkään pääsemättä puusta oikein pitkälle. Hauskaa sinänsä, että hyvin harvoin mulla tulee ongelmia kohtausten kanssa, joissa Pyry ja Mio kommunikoivat keskenään, vaan yleensä ne ongelmat syntyy, kun jomman kumman pitää kommunikoida jonkun muun kanssa :D

Mulla on myös paha tapa vaatia jokaiselta uudelta osalta aina edellistä enemmän ja joskus se on vaikea vain istua alas ja kirjoittaa, kun mielessä pyörii ajatus siitä, että tämä ja tämä ja tämä asia pitää tehdä paremmin, kun vaan pitäis keskittyä siihen kirjoittamiseen ja nauttia siitä. Ja sen takiahan mä kuitenkin kirjoitan, koska se tekee mut onnelliseksi, joten ehkä pitäisi olla välillä vaan vähemmän perfektionisti :D

Tulipas nyt avautuminen, mutta niin. Mikäköhän se mun pointti oli? :D

Uusi osa on siis tulossa. Yritän löytää sen viimeistelyyn aikaa ja yritän olla stressaamatta liikaa sen suhteen, sillä muuten varmaan hioisin sitä vielä ensi vuonnakin. Kiitos teille mussukoille, jotka ootte jaksanu pysyä Alwayssin mukana etanamaisesta julkaisutahdista huolimatta. Ootte rakkaita <3

21 kommenttia:

  1. Kommentoin joskus aikoja sitten sun vaaleanpunaiseen blogiin ja ajattelin kommentoida "taas". Tää sun tarinas on vaan aivan loistava, mietitty juttu eikä mitenkään hutaistu. Sun kirjoitustyyliä mä ihailen todella paljon! Sun tekstiä on mukava lukea ja... Niin, koitan malttaa odottaa uutta osaa ;) tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että kommentoit tänne siniseenkin blogiin :D Oon aina iloinen, jos sen näkee, että tätä tarinaa olen oikeasti miettinyt, vaikkakin musta tuntuu, että jossain vaiheessa suunnittelua Pyry ja Mio vaan otti ohjat käsiin ja vei tarinan haluamaansa suuntaan :D

      Poista
  2. Kunhan viet tarinan loppuun asti niin julkaisuajal ei oo mitään väliä :) <3<3

    VastaaPoista
  3. uus osa.........???? en kestä

    VastaaPoista
  4. Moi!
    Oon seurannu tätä vissiin jonku 5-6 vuotta ja tää on mun eka kommentointi tähän kuitenki.
    En seurais oikeesti mitään muuta tekstiä näin pitkään, mut tää on joka ikisen tauon ja odotuksen arvonen! Rakastan tätä blogia, sun tyyliä,hahmoja, koko juttua.. Kuten tossa ylempänäkin sanottiin, niin julkaisuajalla ei oo väliä kunhan saan lukea tän loppuun asti :)

    Mut oikeesti, muistan vieläki miten löysin tän joskus kasi tai ysiluokan atk-tunnilla kun olis pitäny tehdä jotain ihan muuta mut ei, luin tätä. Ja jatkoin lukemista kotona. Ja myöhemmin luin päivitetyt uudet osat. Ja välillä luin tän aina alusta uudelleen. Ja nyt oon ihan eri ihminen ku sillon yläasteella mut edelleen tää sama teksti uppoo muhun. Tää on vaan niin parhautta. Kiitos sulle tästä lukukokemuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitoksia kommentista! :) Ihana kuulla, että Always iskee vieläkin niin monen vuoden jälkeen ja että osat ovat odottamisen arvoisia. Mustakin tuntuu, että oon kyllä ihan eri ihminen nykyään ku silloin vuonna erkki, kun tän kirjoittamisen aloitin ja varmaan osistakin huomaa, että kirjoitustyyli on vähän muuttunut viimeisimmän ja ihan ensimmäisen osan välillä :D Tunnelma tosin ei toivon mukaan ole muuttunut, sillä vaikka aikaa onkin kulunut niin siitä huolimatta Alwayssin maailmaan sisään pääseminen ei ole koskaan tuottanut mulle vaikeuksia :)

      Poista
  5. Malttamattomana odottelen uutta osaa kesän piristykseksi! :D Minkäslainen tilann uuden osan kanssa on? Oon lukenut tän edellisen osan jälkeen alusta loppuun vaikka kuin monesti, tähän ei vaan voi kyllästyä <3

    VastaaPoista
  6. Malttamattomana odottelen uutta osaa? Osaisitko yhtään sanoa milloin se on tulossa? :)

    VastaaPoista
  7. Millon jatkoa? :) kuukausi sitten luin tän tarinan ja nyt uudestaan ja jatkoa kaipaisin!

    VastaaPoista
  8. Jatkoa kaipaisin kovasti.. Onko milloin tulossa? Antaisitko edes infoa..

    VastaaPoista
  9. Tää on kyllä mun lempparijuttuni ikinä ja jokainen osa on odottamisen arvoinen :) Toivottavasti sulla menee hyvin töiden suhteen, älä ota stressiä!

    VastaaPoista
  10. Osaatko ollenkaan sanoa milloin seuraava luku tulee? Kyllä mie odottaa jaksan, ei siinä mtn, mutta olis kyllä kiva tietää :) Ei kuiten paineita! -Lawliet

    VastaaPoista
  11. Heippa! Löysin ficisi eilisiltana, eikä paluuta ole. Hurmaava, mukaansatempaava ja todella kiehtova teos. Tsemppiä jatko-osien kirjoittamiseen, niitä odotan kovasti!

    VastaaPoista
  12. Kiva että olet tänne vähän päivitellyt tilannetta, mulle riittää että jatkoa on tulossa joskus! Tämä sun teksti on liioittelematta parhaita, ellei paras jota oon lukenut. Jotain ihan ainutlaatuista. Mä en oikeesti oi kun hymyillä kun äsken pääsin tuon vikan osan loppuun :) (vaikka kyllä tuo ihan viimeisin kappale vähän kylmettikin) -Ripple

    VastaaPoista
  13. Mä vähän luulen, että Ripplellä on menossa Always in your shadow -huuma (tuttu tunne tämän tekstin kanssa;)). Jos oikein oon seurannu, hän muokkaili finissä omaa kommenttiaan tänään kahdesti ja fiilistelee vielä täälläkin:D. On todella huojentavaa kuulla, että tämä jatkuu vielä eikä jää kesken.

    Itsekin olen lukenut tämän jo monta kertaa läpi, ja vaikka tämä on vanha teksti, minusta ihan alusta asti teksti on hyvää, vaikkakin parantunut tottakai tähän päivään mennessä. Hahmot ovat minusta toden tuntuisia. Siis kukaan ei käyttäydy mitenkään idioottimaisesti vain siksi, että saadaan draamaa aikaiseksi. Uskon (ja sehän on pääasia), että kaikilla on jokin syy niihin "idioottimaisuuksiin" ja tunteet niiden takana. Tähän ongelmaan moni perusteinislashnovelli usein kaatuu, mutta tämä ei. Always on helmi ja kiitos siitä!

    Mielenkiinnolla jään seuraamaan, miten aiot purkaa tämän Mio-vyyhdin ilman, että menee penkin alle. Siinä on meinaan aikamoinen vyyhti ja nyt aletaan olemaan kriittisessä kohtaa. En tiedä. Mutta hiljaa hyvä tulee. Minä ainakin jään seuraamaan tätä, jos elämä ei vie sitä ennen mennessään. :)

    -Juuli

    VastaaPoista
  14. yhä writer's block päällä? ilmoittelehan itestäs, milloin saadaan jatkoa? terveisin epätoivoinen

    VastaaPoista
  15. toinen epätoivoinen täällä! koska lisää? :)

    VastaaPoista
  16. Melkein tekisi mieli ilmoittautua kolmantena epätoivoisena, mutta tätä tarinaa hyvin pitkään seuranneena tiedän, että hyvää saa odottaa. Toisinaan hieman kauemmin :')

    VastaaPoista
  17. Ollaan viimeksi kuultu susta toukokuussa... Infoilehan itsestäsi.

    VastaaPoista
  18. Titanium Butt Necklace Ring - Titanium-arts
    Stainless steel construction works from steel babyliss pro nano titanium curling iron to the backbone and shoulders, a standard size titanium nitride coating ring in size. The sole titanium pan blade head is titanium max notched titanium flashlight to allow the

    VastaaPoista