Mio ja Pyry vihaavat toisiaan. Sen tietävät kaikki aina Kultapuiston lukiosta Hiekkasaareen asti. Kesä tuo kuitenkin yllättäen pojat yhteen, ja Pyry joutuu tahtomattaankin arvioimaan uudelleen inhoaako vihamiestään aivan niin paljon kuin on vuosikaudet vannonut.

keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Infoilua

Tuolla kommenteissa jo kerroinkin, mutta laitetaanpas tännekin, jotta kaikki varmasti näkee. Tarkoitus oli siis saada uusi osa valmiiksi helmikuun lopulle, mutta mulle tuli yllättäen työkeikka just tohon saumaan ja siksi on viivästynyt osan kirjoittelu. Nää on näitä freenlancerin työn riemuja :D Tää kevät tulee muutenkin olemaan aika kiireinen, joten mun on hankala arvioida näitä osien ilmestymisaikoja, kun en haluais aina arvioida täysin metsään ja luvata jotain mitä en pysty antaan. Viime viikonloppuna sain kuitenkin tuon seuraavan osan jo aika hyvälle mallille, joten paljon tehtävää ei enää ole ja toivon mukaan mulla olisi aikaa työstää sitä ensi viikonloppunakin, vaikka saattaa mennä aika tiukille. Yritys on kuitenkin kova! :)



10 kommenttia:

  1. okei mut paras olla tän odotuksen arvoinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lurkkailua vuodesta 200727. maaliskuuta 2014 klo 21.48

      jokainen luku on ollu odotuksen arvoinen!

      Poista
  2. Varmasti on odotuksen arvonen! (:

    VastaaPoista
  3. Kiva kun infosit =) Mä ainakin arvostan aina ku tulee vähän tietoo, niin odottaminen ei oo niin turhauttavaa. Ja ihan hyvä, kun et mitään ilmestymisaikaa laittanu, kun tuntuu et ne menee aina vähän pieleen ja sit kaikki vaan pettyy. Mut pointti oli että kiitos tilannepäivityksestä!

    VastaaPoista
  4. oisko tänä vkl uuden osan aika...? :)

    VastaaPoista
  5. Tulisko tänä viikonloppuna sitä jatkoa? :)

    VastaaPoista
  6. moldie, infootko taas meitä? ei kohta kestä enää tätä odotusta :D

    VastaaPoista
  7. Olen lukenut tätä jo useamman vuoden, mutta kommentoin vasta nyt. Eli, arvostan suuresti tarinankerrontaasi. Hahmot ovat eläviä ja kokonaisuudessaan tarina on kielellisesti mielestäni taidokas. Tunnet hahmosi hyvin ja se näkyy. Pidän tästä kovin! Toivon, ettei haittaa, että olen laittanut linkin tänne omaan blogiini? Nautin suuresti tyylistäsi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentistasi! :) Mulle hahmot on aina ollu se tärkein osa tarinaa, joten olen yrittänyt panostaa niihin tutustumiseen ja kirjotella ylös vähän miten ne asioihin suhtautuisi. Mulla on kerättynä niistä paljon turhaaki tietoa, tyyliin jotkut niiden lempivihannekset tai miten ne suhtautuis Natoon liittymiseen, vaikka niillä tiedoilla ei kyllä kukaan mitään tee - edes minä :D

      Ja ei haittaa tietenkään! Mun blogia saa kyllä linkkailla :)

      Poista