Mio ja Pyry vihaavat toisiaan. Sen tietävät kaikki aina Kultapuiston lukiosta Hiekkasaareen asti. Kesä tuo kuitenkin yllättäen pojat yhteen, ja Pyry joutuu tahtomattaankin arvioimaan uudelleen inhoaako vihamiestään aivan niin paljon kuin on vuosikaudet vannonut.

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Always In Your Shadow

Always In Your Shadowin tähän mennessä ilmestyneet osat, olkaapas hyvät.

Always on mun rakas vauvani. Tällä hetkellä yksi aikaa kuluttavammista ja tärkeimmistä projekteista elämässäni. Aiyssin kirjoittaminen alkoi jo joskus 2006-vuoden alkupuolella (tosin julkaisin sen vasta vuonna 2007 finissä) ja sen kanssa on tullut koettua niin ylä- kuin alamäkiäkin aina kirjoitusviikonlopuista, jolloin tuskin oon syönyt tai edes käynyt vessassa kirjoittamisen välillä täydellisiin inspiraation puutoksiin asti. Kertaakaan en oo kuitenkaan edes suunnitellut hylkääväni Mioa ja Pyryä ja sitä tuskin tulee jatkossakaan tapahtumaan!


Author olen siis minä Moldie/Vandarine/killbambi. Kaikilla nimimerkillä kutsuttaessa vastaan :D
Betana suurimmassa osassa Alwayssin kappaleista on toiminut ihana ja pelastava Zsanya. Kiitokset siitä hänelle!
Perus ikärajoitus kappaleissa on K-13 ellei erikseen ilmoiteta ratingin noususta jonkun tietyn kappaleen kohdalla. Myös K-18-rajoituksen kappaleita ON tulossa.
Lopullista paritusta en paljasta vielä, koska eikös se olisi aika tylsää, jos tietäisitte jo valmiiksi?
Genre Alwayssissa on slash, romance, angst sekä humor.Varoitukset: jonkin verran väkivaltaa (ei kuitenkaan kovin vakavaa) sekä kiroilua.


Henkilöt, juoni, tapahtumapaikat ja kaikki tässä novellissa on siis minun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti